Esrabyk1911 canım ben çamlıca hisarda umut hanıma gidiyordum. 5 aylık olana kadar da ona gittim ama memnun kalmadım. Çok fazla test yaptırıyordu ki memnun kalmayanların çoğu aynı şikayette bulunuyor. Ayrıca Bir öyle bir böyle çünkü psikolojisine göre ilgileniyor öyle söyleyeyim. Şimdi Ümraniye santralde fera bussines aeden kinikte Fatoş özlem hanım var. Daha önce bir arkadaşımızın iki doğumunu yaptırmıştı ve çok memnun kalmıştı ona gidiyorum ve çok memnunum. Çok ilgili tatlı dilli ve çoğu doktorda gördüğümüz o kibirli soğuk tavrı yok.