Slmnese banada öyle gelmişti ama yanında eşimin amcasının kızı çalışıyor çok ilgi gördüm sağolsun çok yardımcı oldular ikinci çocuğumu Sultanbeyli saygı hastanesi Ebru ağırdemir de doğum yaptım ümraniyeye sürekli gidip gelemediğim için daha çok memnun kalmıştım bir daha doğursam yine Ebru hanıma giderim