Omerinannesii canım bildiğim kadarı yetişkinlerde de havale oluyor.sık sık ılık duş aldırın.yaptığınız gibi soğuk su uygulayın bez ile koltuk altı,alın ,yüz,vucud vs..eşim 2 yıl önce öyle ateşlendi ve 39,5 ile hastaneye götürdük gece hiç uyumamıştım(sürekli düştü çıktı duş aldırdım,soğuk uyguladım,ağrı kesici verdim vs ) ola ki ateşi çıkar allah korusun haberimiz olmaz diye ve sabah uyandığında ateşten dudakları hep uçuk olup yara olmuştu öyle bi ateşti düşün yani.sabah ettik tabii sonra direk doktora orda doktor da dedi 39,5 ateş 40 olsa havale geçirirdin diye.serum iğne biraz müşahade altında kaldı çıktık .haaa bi de sirkeli su yapmayın o iç ateş yapar(doğru bilinen bi yanlıştır bu sirkeli su).sadece su olacak.duş aldırırken de sakın buz gibi olmasın ılık olacak.