Ebrar01 bebekler gayet akşam banyo yaptırılabilir. Bu eskilerin inanışlarından biri sadece ama ilk 40 gün için geçerli inanışları.
Bebeğin 40ı çıkana kadar kuşluk vaktinde yıkanmalı der eskiler. Ben buna hiç uymadım tabii, hurafe sonuçta. 20 aylık kızımı her akşam banyo yaptırıp uyutuyorum. Uyku saatinden önce yapıyor banyosunu ve çok rahat uyuyor :)