Mrb. Güzel anneler
3 aylık kızım var. Haftada bir akşamları banyo yaptırıp uyuturum . Mışıl mışıl uyur masallah sabaha kadar ,
Görümcem tutturmuş bebekler akşam banyo yaptırılmazmiş, kuşluk vakti yaptırılırmis 4 5 yaşına kadar , sizce varmı öyle birşey , bebekler sadece kuşluk vakti mi banyo yaptırılır🤔