kubraanne Boniboncuk Gerçekmi ya baktigimda 405 görünuyor eger dediginiz gibiyse cok mutlu olucam cok pahaliyken almistim suan ihtiyacim var ve cok düstü diye bozduramiyordum
Halimemeva kubraanne aynı dert bende de var canım aldığımda 516 idi güya kar edecem her gün eşimle gözlüyoruz karı bırak kendi paramı bile alamıyorum zarar diye
_ADA_ Caglarass bir şey olmaz iki gün ah vah deriz üçüncü gün unuturuz. Maşallah balık hafızamız var. Benzinin artmasına bile bana farketmiyor ben hep yüz liralık alıyorum diyenini gördük.
Caglarass _ADA_ Dolar bizi ilgilendirmez dolarla mı ekmek alıyoruz diyeni de var. Felakete doğru gidiyoruz ama hayırlısı
kubraanne Halimemeva Aynen canim üzülüp duruyorduk cok zarar ettik diye simdi cikarsa eger kar etcez ama türkiyenin hali harap bi yandan 🙄
nursocum Minnakimmm çeyrek ne kadar? 3-5 ay öncesine kadar 800 gördü çeyrek 650 kadar düştü. Herşey olabilir.
Cheddar [silindi] şuan orta direk bile kötü durumda ya zenginiz ya fakir ortası kalmadı. Allah yardımcımız olsun
[silindi] Cheddar Sorma valla bugün şok markette bile fiyatlar artmış yine vay halimize psikolojikman çökmeye başladım bile.Su virüs bsri bitseydi 🤦
_ADA_ Naciyedinc artık nasıl gram altın varsa bundan sonra da yarım dolar var. A haber artık yarım dolar 4,30 felan der😂
Cheddar Caglarass rahmetli Süleyman Demirel Türkiye için dün dündür bugün bugündür demişti yıllar evvel. Maalesef halimiz bu. :)
Edanurdg [silindi] al benden de o kadar yarın gram altın almaya gidecektim cuma kızım dişten huzursuz diye gitmemiştim yükselse de sevinirim kenarda ki altınları bozdururum ama şu elimde ki nakiti altın yapsamda öyle yükselse
[silindi] Edanurdg Aynı bu düşüncedeyim ben 410 TL Ken alicaktim gram bulamadım 600 e çıkarsa bozdururum düşerse alırım .Hatta pazartesi düşsün salı çıksın diyordum.🤦
_yaseminturann Minnakimmm merkez bankası başkanı değişti ondan bu ani yükseliş bence düşecektir yani umarım🙄