ilkgozagrimmmm rica ederim ne demek.
Biz iyi olursak bebişlerimizde iyi olur.
onlar hersey i hissediyorlar.
lütfen pozitif düşün ve asla pes etme 🥰
hayatta yaşadığımız sürece hersey in bir çözümü vardır.
Tüp bebek tedavisini korona nedeniyle iptal ediliıp kendiliğinden hamile kalan 7 sene sonra gelen bir mucizenin annesi olarak tavsiyemdir🥰