Japonprenses Ya kızlar bebegim gecen ay 100 gram falan almıştı doktor az falan dedi bidaki ay mamaya başlarız dedi simdi 7 buçuk aylık ve günde 3 kere bez degisiyorum dolu dolu olmuyo bezi de normal mi doymuo mu doymasa aglamaz mi napsam bilemedim
Gok_53 Japonprenses idrar tahlili verdiniz mi ? Bizde de kilo alımın da beklenen olmayınca kültür ve normal idrar tahlili verdik . Doktorumuz bazen idrar yolu enfeksiyonundan dolayı kilo alım durabilir dedi.temiz çıktı gerçi ama 100 gr az bir miktar en az 375 gr alması gerekiyormuş.
petek-badee Japonprenses evet canım biraz sanki. Emiyor mu mama nden. Ek gıda yemiyor mu peki. Tahin pekmez verseniz her sabah aslında
Mirzaninannesii Japonprenses su içiriyor musunuz yeteri kadar? Üç bez değişimi dediğiniz için sordum. Anne sütü mü alıyordu
ilkgozagrimmmm Japonprenses Aynı durumdayım. Biz mama başlamıştık. Onuda istemiyordu zorla deniyordum. 7 aylık olduk ek gıdaya başladık mama içmiyor. Kiloda almıyor. Benim bebeğim biraz huysuz o yüzden mi anlamıyorum
Japonprenses ilkgozagrimmmm Ayy benimki emiyor aslında yemek yemiyo ama begenmiyo pek kilit yapio ağzını bide aşırı salya akıtıyo
Sym-d-a ilkgozagrimmmm mamaları denemelisiniz bebekler mamayı seçer biz 4 tane denedik sonunda bulduk ama ondada inek sütüne alerjisi çıktı raporlu mama kullanıyoruz
Japonprenses ilkgozagrimmmm ayy bilemedim cok korktum ama ebemize mesaj atayim yarin bide onun görüşünü alim sagolun görüşleriniz icin
iki_prenses_annesi201 Japonprenses diş döneminde olblr ozmn alımı çok yavaş oluyo.. Bnde mama kullnyrm kızm 8 aylk… 7 aylkkende 150 200 cc fln içerdi aynısa şuan 30 cc içiyor demşsnz az içmiyor mu.. Bezi gerçktn çok az. Doktra götrdnz mü idrar kan tahlli yaptı mı. Bnm kızım bu ay 300 gr almş ama dişten dolyı alamdı kilo patlattı 7 bck aylık iken şmdi 2ncisi de patlamş gözkyr.
Snkrr61 Japonprenses bizim doktorumuz sıvı çıkışının sadece çiş olarak değil çok terleyen bir bebekse ter yoluyla da attığını söyler. Tabiki doktorunuz en sağlıklı kararı vermiştir eğer sonuçları temizse korkmayın diş dönemidir atak dönemidir umarım en kısa zamanda geçer😊
Japonprenses Snkrr61 ayy valla bilmiyorum bu sabah da sarımsı leke vardi bezinde icim icimi yiyo doktora mesaj attim bakalim