Benim kzımda 11 aylık olcak ama dizlerinin üstüne kalkmıyo bir aydır asker surunmesi gibi yerde surunuyo hızlı hızlı her yere gidiyı o şekilde ama dizlerinin ustune kalkmadığı için bir sorun olurmu acaba normalmi bu şekilde olması dizlerinin ustune kalkım oturuyo o şekilde duruyo dizlerinin üstünde elleri normal havada yerde değil koltuktan tutunup sıralıyoda ama surunuyo halen yerde