ECAA memeyi tam alamıyor o yüzden çok canım acıyor sanırım sadece ucunu alıyor ondan o kadar eziyor iki günde kısmen yara yaptı diyebilirim. Ağzına bir türlü sokuşturmadım o kahverengi yeri ya ağzı küçük ya açmıyor. Bazen zor oluyor uç evet çok acıkmış olduğunda saldırıyor kayıyor filan ☺️ Bakalım uğraşacağım ama olmaz ise de yapacak bir şeyim yok 🤷🏻♀️