Selam anneler 🙋🏻♀️
1.5 aylık bebeğim var. İlk doğumda meme ucum birinde yoktu diğeri de iki uçlu idi. Bebeğimin ağzı çok küçük bir türlü o kahverengi yeri ağzına alamıyordu. Ağlama kıyamet içemedikçe sinirleniyordu. O zaman büyüklerim sağıp biberonla vermişlerdi. Bi süre öyle devam ettik ama benim zoruma gidiyordu emzirmemek ve alışacak biberona diye. Sonra ebemle konuştum bana silikon uç tavsiye etti. Bebek sinirleniyor emmek istemeyebilir düzgün içemeyince sende üzüldükçe bunu bebeğin hisseder böyle bir şeyden yararlanabilirsin demişti. Bu sayede emzirmeye başlamıştım. Şimdi sanki o uç sayesin de biraz meme ucum çıktı gibi oldu. Bi kaç kez uç olmadan vermek istedim ama aman allahım dedim o kadar acı verdiki çenesi o kadar kuvvetli ki emmeyi bıraktığında tost makinesinden çıkmış gibi dümdüz olmuştu. Bu silikon ucun bi zararı var mı ? Bebeğimi daha sakin emmesini nasıl sağlayabilirim ? Bazen bırakmayı düşünüyorum ama o meme acısıyla nasıl emzireceğim bilemediğimden korkup vazgeçiyorum.