Karakayasveet05 RabiaBeyda hicbiseybolmaz iki çay kaşığı ideal ben humana kimyonlu rezene çayı almıştım ondan iciyodum az bişey soğuduktan sonra iki çay kaşığı iciriyodum
Aytenkrktn RabiaBeyda ben bir aylıkken vermiştim 2 çay kaşığı kadar doktorum söylemişti çok rahatlatıyor gazını aşıyor ve mışıl mışıl uyuyorlar şuan 3 aylığız haşla veriyorum 6/7 kaşık kadar
Adelim RabiaBeyda kimyonu twk gecerım arastır hıc gaz derdımız olmadı ebemız demıstı bınkere razı olsun
Aytenkrktn Alparslan0101 ka Alparslan0101 yanar suda 10 dk demlenmeliymiş ben kaynatıyordum ama o şekilde oluyormus