RabiaBeyda eğer kolik bir bebekse hiçbir çözümü yok zamanla azala azala geçecek. Prematüre ikizlerim var. Oğlum kolikti şuan da da bazen tutuyor sadece. 4 aylığız. Zeytinyağı içirdim birkaç tane gaz damlası da kullandım rn son bio gaiayı kullandım. Pek faydalarını gördüğüm söylenemez. Kimyon çayı içirdim, rezene verdim, muskat verdim. Tabii bunları doktorumun onayıyla yaptım. Gaz kemeri kullandım. Zeytinyağı ile seyreltilmiş kimyom ve acı elma yağı kullandım. Hiç birisinin tam olarak faydasını görmedim. Sadece gaz kemeri ilk zamanlar biraz olsun rahatlatıp rahat uyumasını sağlıyordu sonradan onun da etkisi kalmadı. Ama tek etkili şey yüz üstü yatırmak ve uyutmak. Yüz üstü yattığı zaman gazını hiç zorlanmadan çıkartıyor ve deliksiz uyuyor.