YasemiNYagmur1 çok sevindim sizin adınıza. Ben kızıma eğitim vermiştim 4,5 aylıkken sonra rahatsızlandı ve emerek uyumaya başladı. O süreci unutmam çok zaman aldı halada unutmuş değilim ama artık uykuları çok kötüleşti sabah 6da kalkıyor gece gündüz uyumakta zorlanıyor şimd bida denemek istiyorum ama bakalım.inşallah yapabilirim🙏