Kızlar normalde bebeğimi 6 ay boyunca ayağımda sallayarak uyuttum neyse 6.ay kontrolünde doktorumuz uyku eğitimi vermemiz gerektiğini söyledi doktorumuz ne dediyse harfiyen uyduk,fakat bebeğimde kötü sonuçlandı iyi uyuyan bebeğim sabahlara kadar uyumadı uykusuz kaldı artık gün içinde hep huysuz ve uyku açlığı çekiyo ve beşiğinde sürekli ağlıyo, uyku eğitimi bize yaramadı önemli olan kızımın mutluluğu dedim ve ayakta sallamaya az önce tekrar başladım benim gibi bu durumu yaşayan tecrübeli anne varmı