Katarsis LCW almıştım 2.8 tog çok memnun kaldım. Doğduğu ilk günden beri kullanıyorum. Büyüyünce yine lcw farklı bir modelini 2.8 tog olarak aldım. Ben sıcak yerde uyuyamıyorum diye evi çok sıcak tutmuyorum. O yüzden 2.8 tog bizim için iyi oldu. Sadece sıfır kol zıbın giydirerek yatırdım. Mart ayından sonra 1.7 toga geçeceğim elimizde yine lcw stoğu vardı. 🤣 Yaz için Owli alacağım ama 0.5 tog uyku gurusu modelinden.