prensannesi5 valla pandeminin başlarıydı o sıralar, evde kendi ekmeğimi yapıyordum her gün. Gelişim uzmanı söylemişti o zaman bana kepekli ekmeğin kabuğunu ver yemeye çalışsın hem dil gelişimini olumlu etkiler diye, 5 aylık falandı daha o zaman. Kızım prematüre ve plasentadan ayrıldığı için oksijensiz kaldı, devamlı olarak kontrol ediliyor o yüzden 🤷