Doga23 benim oğlumda 4 buçuk aylık meme reddi ne yazıkki bizde de mevcut , uyurken yada uykuya geçişte emziriyorum. Uyanıkken almıyor etrafa bakıyor kafa çevirip duruyor, Dün ayakta sallanırken emzirdim iyi emdi Ama ona da alıştırmak istemiyorum , çünkü ilk oğlum kolik ti 2 buçuk yaşına kadar her yerde arabanın içinde bile ayakta dikilerek salladım 😔 kesinlikle başka türlü uyumuyordu