Fatosemir aynen öyle. Ben eşime burda okuduğum şeyleri anlatıyodum sonra biz tartışıyoduk sen sağlam çocukta bişey bulmaya çalılıyosun diya haklıydıda… bir üniverste hastanesinin profesörüne aynı zamanda bölüm başkanına götürüyorum oğlumu ben aylık muayneye, eşim artık boşuna para vermeyelim ona dedi hatta bana en son sen burdakileri okuyosun nasıl olsa diye😂 trajikomik, haklı