Esmer1 Bende bay bayı öğretemedim çok uğraştım ama olmadı. Komşumun kızı var 9-10 yaşların da o öğretti bay bayı benim kızıma. Hani diyorum ki acaba çevreniz de yaş olarak oğlunuzdan büyük çocuklar varsa onlarla tanıştırmanız. Sosyalleşmesini sağlamanız. Ben kızımı kışın bile dışarı çıkardım. Sürekli komşularıma gittim onlar geldi. Arkadaşlarımla buluştuk bebekleri var onlarla gezdik sosyalleşti. Zaten kalabalık içinde büyüdü benim kızım anneanne dede babaanne hala amca dayı benim kuzenlerim falan hep kalabalık ortamlara soktum kızımı. Sizde deneyin. Ama en ufak şüpheniz varsa muhakkak doktora götürün. Anlattıklarınızdan yola çıkarak şunu söylemek istiyorum bana göre sizin oğlunuz da benim kızımda otizm olduğunu düşünmüyorum. Bu benim fikrim doktor değilim işte kesin otizm değil de diyemiyorum ne sizin nede kendi bebeğim için. En iyisi doktora gitmek. 🌸❤️