SevdAyaz Pazartesi günü oldu benim oğlumda hiç şurup fln vermeden götürdüm. Ateş olur diye korktum annemi çağırdım bizde kaldı o gün😂 çok şükür ne ateş ne huysuzluk yaptı aksine hiç uyumuyodu uyudu 😂😂 inşallah sizinki de rahat geçer😊
Benimo Eecc biz yaptıralı 3 gün olacak hiç ateş vs olmadı. Sadece 3 aşı olduğu için sanırım çok uyudu o gün. Calpol ve fitil yazdırmıştım aile hekimine belki kullanırız diye ama gerek kalmadı
EsraVeyselAlya Eecc Bende ayni sizin gibi çok korkuyordum ateş huzursuzluk vs olmadı sadece üzerini o gün değişmeyin mümkünse ve asi yerlerine dokunmayın sadece 1 gün dikkat edin sonrası rahat
Cns1903 Eecc ben önceden calpol vermeye karsıydım 2.ay aşısında vermedim ama çok pişman oldum çocugum neredeyse 1 hafta huzursuzdu ateşi falan olmadı ama ağrısı vardı galiba. 4. Ay aşısında calpol verdım çok iyidi şükür
Eecc Cns1903 hadi yaa çok üzülüyorum böyle bebişlere 3 aşı ağır geliyo ya ateş ya huzursuzluk insan üzülüyo