Gulsum_1205 Zgr26 bizm doktor da onu yazdı gerçekten mi daha bugün başladık bizde siz nerden ogrendinz
Yenianne77 Ogretmennannee1 yaa bizim doktor 600 lü vermişti kullandım bir kaç gündür bir şey olur mu birakayimmi ?
Ogretmennannee1 Yenianne77 kaç aylık bebeğiniz . Söyle kız arkadaşıma eczacı yanlışlıkla 1000 vermiş oda kullanıyordu. Dr. Hemen yarın getir bakalım demişti ona. Şükür birşey çıkmamıştı
Yenianne77 Henüz 2 aylık bebeğim 600 lü aldık doktor onu vermiş arkadasimin oğluna kaç aydır kullaniyor bizde aldık birşey olur mu fazla mı gelir ??
Zgr26 Bebegimm1 evet ankara da araştırarak gittiğim gerçekten memnun da kaldıgım doktor söyledi. Kendi doktorumuz pedia d yazmıstı emilimi devşt 3 e göre iyi dedi. Ama alkol varmış işte 🤷♀️ Ocean veya wellcare önerdi ben ocean aldım
Elif-ikra Zgr26 yaa öylemiymiş bende pedia kullanıyodum değişiyim o zaman zaten gecen 3 ay kontrolünde bıngıldağında hiç kapanma yok dedi doktor hangi vitamini kullanıyosunuz falan diye sordu sağlık ocagı