aybke çok teşekkür ederim. Şunu soyliyim ben de çok tedirgindim hatta yanında duramadim agladim ama şu an uzerimden yük kalktı hafifledim. Bebekler küçük ama çok dayanıklılar gerçekten. Şimdiden size de çok geçmiş olsun. Tez zamanda sorunsuz iyileşsin insallah 🙏🤗