aybke Merhaba kızlar, bu hafta bebeğimi sünnet yaptıracağım henüz 5 aylık.Sünnet sonrası çok ağrı sızı oluyor mu yani zor mu geçiyor biraz tedirginim canı çok yanar mı diye endişeleniyorum.
E-annesi aybke sünnetten sonra ilk çişini yaparken biraz ağlıyor canım ilk gece biraz ağrılı geçer ama doktor çok ağrısı olursa diye ağrı kesici krem fitil falan veriyor canım
Gamze-S aybke oğlum 3,5 aylıkken yaptırdık bizde ilk çişini yaparken çok ağlamıştı hatta yaptırmasamıydık bile dedim ama sonra sıkıntı olmadı aksine uyumayan çocuk 2 -3 gece çok güzel uyudu 😂 1 hafta da da baya düzelmişti
Ttazeanne1 aybke biz daha perşembe günü yaptırdık 4 ay 20 günlük oğlum. Ağrı kesicilerle rahatlatıyorsunuz. Ama her ağladığında acaba ağrıdı mı diye düşünmekten kendinizi alıkoyamıyorsunuz 😔
umutvar1 aybke biz bugün yaptirdik. İlacın etkisi geçtikten sonra biraz sersemledi, çok ağladı Bir de ilk çişini yaparken :( Su an uyuyor. Çok huysuzlanirsa diye fitil verdi doktor. Umarım ihtiyacımiz olmaz :(
Aytnkckkls aybke bizim ilk ve ikinci cisi ağrılı olmuştu sonra bişey kalmadı cuma günü öğlen sünnet oldu cumartesi sabah uyandiginda hiç bişey olmamış gibiydi endişe etmeyin
aybke Aytnkckkls inşallah kolay atlatırız biz de🙏 zaten hemen olsun bitsin ileride daha zor diye yaptırmak istedim
Gamze-S aybke hiç merak etmeyin doktor zaten ilaç krem vs veriyor şimdiden olması daha iyi bence allah damatlığını da göstersin inşallah geçmiş olsun şimdiden 😊
Mervemtlr1310 Biz 4 buçuk aylıkken yaptırdık, çok ağladı ilk 1 saat sonrasında sakinledi fakat 3 gün huysuzdu. 1 hafta sonra rahatladık diyebilirim. Şimdiden çok geçmiş olsun 💐
umutvar1 aybke çok teşekkür ederim. Şunu soyliyim ben de çok tedirgindim hatta yanında duramadim agladim ama şu an uzerimden yük kalktı hafifledim. Bebekler küçük ama çok dayanıklılar gerçekten. Şimdiden size de çok geçmiş olsun. Tez zamanda sorunsuz iyileşsin insallah 🙏🤗
Asd135zp Biz 3.5 aylıkken yaptırdık 4 gün boyunca ağladı huzursuzdu. Şurup verdik fitil verdik.çok zorlandık açıkçası. keşke 40 ının içinde yaptırsaydık dedik. Umarım siz kolay atlatırsınız
AlpAnnesi94 aybke merhaba biz 6 ayşıkken yaptırdık yeni sayılır şuan 7.ayımıza girdik. İlk gün zor geçiyo çişini yaparken özellikle de 2. Günü de atlatınxa dahaa kolay ilerliyor şuan 10 gün oldu çok şükür iyileşti 🥰
canparcam123 aybke üç oğlumu da küçükken ettim çok kolay geçiyor arkadaşım oğlu bir buçuk yaşında çok ısrar ettim oda iki gün önce yaptı o kadar iyi ettim diyor ki seni dinleyerek..hiç sıkmayın canınızı korkmayın geçiyor bitiyor hemen.. hayırlı olsun bu arada
aybke canparcam123 ileride zorlanırim diye çok korktum zaten o yüzden olsun bitsin dedim inşallah kolay atlatırız 🙏
mavilimorcicek41 aybke 16 günlüktü oğlum sünnet olduğunda ilk çişinde sadece çok ağladı sonrasında huzursuzluk dahi yapmadı verilen kremleri saatinde sürdüm 1 haftaya da tamamen iyileşmişti
aybke Cansu_ertem Cansu_ertem Cansu_ertem size de gelmi Cansu_ertem mavilimorcicek41 darısı başımıza inşallah 🤗
Cansu_ertem aybke 2 aylıkken yaptırdım. Anestezinin etkisi 10 da geçti. 3 e kadar ara ara ağladı. Sadece calpol kullandım ağladığında fitil kullanmadım. Fucidin krem kullandım 1 haftada dikiş vs kalmamıştı yani çok kısa sürdü acısı korkmayın