Prensesannesi38 MS-01 18 gün gecikti ilk defa mevsimsel olarak düşünüyorum valla bilmiyorum ama oldum şükür 😂
MS-01 Prensesannesi38 benimde gecen aylarda 20 gun gecmisti test falan yapmıştım ama simdide avri kesici içmiştim 2 3 kere oda etkiler mi bilmiyorum ki bu sefer iyice strese giriyorum
Prensesannesi38 MS-01 bende içmiştim antibiyotik falan ondan da gecikebilir seninkide ilaçlar da etkiliyor
meliike00 Prensesannesi38 ay ben ben ben hemen koştum gittim test aldım şükür negatif çöpe atmayı unutmuşum gece dedim atıyim bi baktim silik çizgi gelmiş ama digerinin rengi akmış gibi yamuk yumuktu öyle kendimi ferahlatmaya calisiyom insallah yoktur bisey😂
Gizem-Demir Kızlar benim de 2 hafta gecikti gelmedi diye stres de yapıyorum o da etkiliyor galiba . Post atmıştım ama kimse cevap vermemiş bunu görmem iyi oldu en azından yalnız değilmişim sevindim😊
MS-01 Prensesannesi38 bende oglum rahatsizlanmisti falan baya ona üzülmüştüm ilac ictim sonra birkaç gün supradyn ictim
glbgci MS-01 aynen bende hamile kaldığımda hemen anlamıştım gecikmem olmadan koku hassasiyeti olmuştu kasıkların batıyordu ama şimdi hiç öyle değil
MS-01 glbgci ayni benimde öyle olmuştu hic agri falan yok sanki hiç olmayacak gibiyim esim test almis ama yapmaya korkuyorum