mervecoskun Prensesannesi38 benim 8 gün oldu normale göre, geçen ay 4 gün gecikmişti üstüne bi 4 daha ekledi. Gelecek gibi ama. Hep yürek kalkıntısı 🙆🏻♀️😬🤣
Synmannesi Prensesannesi38 1 buçuk ay sonra oldum gecikmem tam bir buçuk ay sürdü tam gebelik testi alıyordum sabah olmuşum şükür emzirmiyorum 9 aylık kızım
bayankitapkurdu Prensesannesi38 ben ben ben. Geçen ay 10 gün geçti. Bu ay 8 gün oldu dah tık yok. Kendimi hamile gibi hissediyorum 😩
Ayaz20 Prensesannesi38 ben bu ay ilk kez 6 gün geciktim emziriyorum ama normalde hep düzenli olurdum ilk kez bu kadar geciktim bügün oldum rahat bi nefes alabildim 😂
MS-01 Prensesannesi38 oldun mu adet canim benimde bu ay gecikti gecen 2 ay 10 gun erken oldum bu ayda geçti ondan mi nedir bilmiyorum düşünmekten iyice kotu oldum
Prensesannesi38 MS-01 18 gün gecikti ilk defa mevsimsel olarak düşünüyorum valla bilmiyorum ama oldum şükür 😂
MS-01 glbgci belirti varmış agri sancı falan benim hiçbir ağrım yok sadece yanma var biraz ama oda hep olan birsey bende hamile olsam acaba kasiklarim falan ağrımaz miydi ilkinde cok ağrım vardi kramp gibi
glbgci MS-01 aynen bende hamile kaldığımda hemen anlamıştım gecikmem olmadan koku hassasiyeti olmuştu kasıkların batıyordu ama şimdi hiç öyle değil