Reyhan1204 PudraKokusu ikinci sınıfa giden kızımın sınıfında pozitif öğrenci çıktı. Kızım da iki gün hafif ateş oldu. Muhtemelen ondan da bana geçti. Normalde dışarı bile çıkmıyorum ama kaderde varsa gelip seni buluyor işte. Okulların açılması hiç iyi olmadı
curly_mom Reyhan1204 çokk geçmiş olsun Allah tez zamanda sağlık versin inşallah 🙏🏼 bebeğinize de size de bişey olmaz inşallah 🙏🏼
Mirage91 Reyhan1204 Doktorunuz var mı çocuk doktorları vitamin takviyesi yapıyor, kaç aylık bol bol besleyin