karsiyakalianne bburcu ben de öyle biliyorum ve en ufak bir şüphem de yoktu buna dair. Ne için gittik bize ne dedi… insanin zorla aklına sokup üzmek bu kadar kolay olmamalı…
iamthed karsiyakalianne 4 aylık bebekte bunun bu kadar kısa muayeneyle anlaşılması imkansız. Daha el kadar bebek ne kadar göz teması kurabilir ki zaten. Siz içinizi rahat tutun.
Eda-Ece karsiyakalianne kesinlikle hemen şikayet edin. Bu nasıl bir üslup. Boşuna dememişler okumak cahilliği alır,eşeklik baki kalır.
karsiyakalianne Eda-Ece 4 aylik bir anneyim henüz ama hic bu kadar endise edip, hic bu kadar dibe vurduğum olmamıştı. Keske insanları yaralamak bu kadar basit olmasa, keske. Ömür boyu söylediği o cümleyi ve söylerken takındığı o rahat ifadeyi unutmayacağım.
karsiyakalianne As1ioz gercekten yani demiyim demiyim diyorum ama bazıları hak ediyor demekki. Ben böylesine ilk kez denk geldim, en acısı da şaşkınlık ve üzüntüyle hic birsey diyemedim.
karsiyakalianne antropologanne ah güzel anne ah, keske orada tepki verebilseydim. Kalakaldım hastahane başıma yıkıldı. Hocam siz ne diyorsunuz, bunu soyleme gerekçeniz nedir, neye dayanarak bile diyemedim.
antropologanne karsiyakalianne Emin olun sizin yerinizde kim olsa diyemez, şahsen bende diyemezdim. Ama hic canınızı sıkmayın. Sacmalamış. Yavrum tüm ana kuzularını korusun insallah 💜🙏
Elifmoms karsiyakalianne şikayet edin lütfen. 6 yılda hiç mi insani tarafına dokunamamışlar da bu kadar vicdansız bir doktor olmuş cok yazık.
karsiyakalianne Elifmoms ben hayatımda bu kadar üzüldüğümü hatırlamıyorum. Bundan suphelenecek gerekçeleri var olsa bile hic bir anneyle bu şekilde konusulmamali. Doktorluk otede dursun, nerede insanlık…
karsiyakalianne Gunesay hastahaneyi başıma yıktı, ben ağlıyorum; bebegim ağlıyor. Ben bunu hakedecek ne yaptım bilmiyorum. Tavrına ve üslubuna rağmen gerek saygi gerek şaşkınlık cevap bile veremedim.
Gunesay karsiyakalianne hiç üzülmeyin cidden değmez böyle kendini bilmez kişilerin dediklerine. Allahın izniyle zaten bebeğiniz sağlıklıdır. Bebeğinizi en iyi siz tanır ve bilirsiniz 🌺
karsiyakalianne Aybebegimnurbebegim ben de öyle biliyorum. Teşhisi için çok erken ve suphelenilecek bir gerekce bile yok. Beni mahvetti bu adam.
karsiyakalianne meliike00 beni kahretti, Allaha havale ediyorum. Gerekli yerlere gerekli sikayetleri de üşenmeden yapıcam.
karsiyakalianne Vera1810 kesinlikle öyle, odasına girdiğimiz andan çıktığımız ana kadar nezaket görmek bir yana dursun, saygısızlığa maruz kaldık. Ben ilk kez böyle bir doktor görüyorum.
Bimelekannesi karsiyakalianne bakmadığı halde baktım diyip bakışlarından otizm diyen adam ancak bunak olabilir çocuğunuzun öyle birşeyi yoktur anlattığınız adam kale almaya bile değmez kendinizi asla üsmeyin şikayet edin o doktor bozuntusunu da
karsiyakalianne Bimelekannesi yaşı fazlaydı aklıma da gelmedi değil, ama yine de üzülmekten alamıyorum kendimi. Gördüğüm muameleyi de hazmedemiyorum.
Cheddar karsiyakalianne şiddete çok karşıyım ama lafımla bakışlarımla gebertmek isterdim o egoist bozuntusunu!
karsiyakalianne Cheddar zaten vermem gereken tepkiyi o sırada verebilseydim belki de suan bu kadar uzulmeyecektim. Simdi ki aklim o an olsa…
yusufumyasemin karsiyakalianne canım yarın öğlene kadar açık hastaneler bekleme bekleyip kendini heder etme bence yarın götür
karsiyakalianne yusufumyasemin elim ayağım tutmuyor ben ağlıyorum bebeğim ağlıyor. Yarin ne yapıp edip bir doktor bulmaya çalışacağım.