Sevgili anneler bugün oğlumu burnu akıp huysuzlandığı için ve rutin kontrollerini yaptırdığımız doktor operasyon geçirdiği için eve en yakın hastahanedeki çocuk doktoruna götürdüm. Şikayetlerimizi söyledim. Düzenli olarak kullandığımız bir ilaç olup olmadığını sorduğunda refluden dolayi gaviscon verdiğimizi belirttim. Adam çılgına döndü. Demediğini bırakmadı. Benim ne sebeple ne sıklıkta kullandığımı dinlemeden bi ton azarladı. Hadi dedim ya sabır, hocam bi boğazına kulaklarına falan bakabilir misiniz icim rahat etsin dediğimde baktım dedi ancak odada 3 kisiydik ve asla bakmadı. Siz önce bunları bırakın ben bebeğin bakışlarını beğenmedim otizm olabilir dedi beynimden aşağı kaynar sular döküldü kitlendim kaldım. Annem ve esim de aynı şekilde. Bizi bir güzel uğurladı saatlerdir ağlıyorum. Oğlum 4 aylik, keyfi iyiyken hep güler; bizimle uzun süreli göz temasları kurar. Neden birden bire bizi böyle bir olasılıkla karsi karşıya bıraktı, ben doktor değilim ancak araştırdım gözlenen davranislar bebegimde yok, bir bakışta nereden bunu çıkardı ben şimdi pazartesiye kadar bir doktora görünene kadar bunu düşünerek nasıl dayanırım…