Aslan-123 Gulsenck bence yaninizda yatirmayin alsmasin sonra besiginde yatmazsa zorlanirsiniz yol yakinken birakin bence siz tabi😏
Gulsenck Aslan-123 haklısınız bende istiyorum yatırmak bu durumdan memnun değilim ama sırt üstü yatmıyor yüz üstü yattığı için korkuyorum ne kadar basını çevirse de
Love_me 2ay,22 günlük yüz üstü yatmayı sevmez basar çığlığı. Ana kucagına rwnkli ipker astım onlara ilgi gösterir ayakları ile resmen çırpınır. Denk gelirse ipleri tutar. Kitaba baktırırım ara sıra. Ama kucakta evi turlamaya bayılır