Gokturkum25 Yüzüstü uzandirayim gelişimi için diyorum yok sıkıldı .. altina yastik koyuyorum önüne siyah beyaz kartlar koyuyorum hemen agliyor . Sizinkiler nasil ☺️
[silindi] Gokturkum25 sen her gün dene. Gittikçe daha uzun süre kalmaua başlıyorlar. Bide karşısına ayna koy ona bakmak içinde uzun süre kalıyolar
Ozbek42 Gokturkum25 bizde babası kitap okur öyle yatar sırt üstü bir de yere konulan oyuncaklar var ya ayaklarıyla vuruyor onda aşırı eğleniyor onun dışında gezeriz bolbol 😁yüzüstü gazı varsa destekli ystırıyorum hemen atıyor ama sevmiyo öyle yatmayı 😁 keske hiç büyümeseler ❤️
Gokturkum25 [silindi] ay evet ayna da aklimdaydi umuttm onu da goz onune koyayim . Uzandiriyorum altina yastik koymasam sinek gibi yapışıyor yastik koyunca bazen kaldiriyor kendini ama bu aralar sinek gibi yapışıyor
Gokturkum25 Ozbek42 bizimki hala gazlı gecmedi bir türlü . Yüzüstü yatirayim diyorum yok agliyir bas bas . Benimki de sevmiyor ,☺️🤣
[silindi] Gokturkum25 canları ne zaman isterse 😂sabah uyandıklarında çok keyifli oluyorlar o zamanda deneyebilirsiniz
Gulsenck Gokturkum25 benimki de aşırı gazlı imkanı yok yüz üstü gündüzleri yatmaz ams geceleri yüz üstü uyuyor 😅
Gulsenck Gokturkum25 çok bazlıydı bizde şansa denedik bi rahat ettik ondan sonra, uyumuyordu geceleri hep sallanmak istiyordu çözümü böyle bulduk
[silindi] Gokturkum25 büyüdükçe de biz yatsın isteyeceğiz onlar yatmayacak😂her anın tadını çıkaralım🤗
Gulsenck Aslan-123 yanımda yatırıyorum beşiğinde yatmıyor kesinlikle anne yanı var onunla uyuyor içi çok yumuşak değil kafasını çevirebiliyor bende tetikte yatıyorum tabi 1 aydır bu modda uyuyor 🙃
Aslan-123 Gulsenck bence yaninizda yatirmayin alsmasin sonra besiginde yatmazsa zorlanirsiniz yol yakinken birakin bence siz tabi😏
Gokturkum25 Pekmeziletahin benim de bazen yastikla duruyor yastiksiz sevemedi korkuyor gibi beceremiyor