Karanelo benimde vajinayi nerdeyse kapatan ele.gelen yuvarlak görüntü var. 3 farklı doktora gittim sarkma yok zamanla.toparlar diyorlar ama rahatsız ediyor ayakta durunca bişey çıkacak gibi hissediyorum. Can sıkıyor.. 50 gün oldu doğum yapalı. Size 30. Gün kontrolünüzde bişey demiş miydi doktor? Kimisinde kızlık zarı sarkuyormus. Ama benimkinde vajina duvarı sarkmış gibi