Karanelo Kızlar 52 gün oluyor doğum yapalı vajina girişinde elime gelen bir doku var rahim sarkması mıdır acaba diye düşmüyorum var mı böyle birşey yaşayan ?
antropologanne Karanelo Rahim sarkmadı daha farklı oluyor. Bence dikişlerinizden kaynaklı olabilirmi ? Daha önce benzer postlarda okumuştum.
Flamingoo Karanelo normal doğum yaptım ama hiç böyle bişi yaşamadım acaba 40. Gün kontrolüne gittinizmi gitmediyseniz gidin lütfen.
tag_20 Karanelo kilolu bebeklerde zor doğumlarda olan bir şeymiş. Vajina girişindeki iç doku dışarıya çıkıyormuş polip deniyor. Lazerle yakma işlemi de yapılıyor. Doğum yaptığınız doktorunuza bir muayene olun o sizi yönlendirir
Karanelo antropologanne Bende bilemedim rahim sarkması mıdır değil midir diye elime gelen birşey var ayakta olsam da hissediyorum çok çıkık değil ama hem can yakan hem de rahatsiz hissettiren birşey
Blackcloud Evet canım bende bir postta denk geldim diye hatırlıyorum, resmen bacaklarıma değiyor diyordu kadın.
Nur20212 Karanelo selam camım benimkinde sizinki gibi can yakıyor ayakta da hissediyorum son durumunuz nedir ?
Karanelo Blackcloud randevu alıp gidicem olmaz böyle ❤️ Ne zormuş bu normal doğum dikişi ayrı bu ayrı dert
Can-1can Zor doğumlarda olabiliyormuş böyle bir şey bende de oldu ama doktora gidemedim bir türlü şimdi randevu almaya çalışıyorum
Karanelo Blackcloud Flamingoo beni 30uncu gün çağırmıştı gittim aksatmadım hiç ama sakınan göze çöp batar misali oldu 😒
Sevo28 Dikişleriniz varsa ondan da kaynaklenıyor ben 2 ay oturamamıstım hep bısey batıyo gıbı oluyodu
Flamingoo Karanelo gerçekten öyle olmuş. can sıkıcı bir durumdur eminim en azından çaresi olmayan dert değil hem belki zamanla toparlanır. Çok geçmiş olsun.