DilaMila Merhaba kızlar. Kasım doğumlu bebekleriniz kaç kilo? 3 ay 19 günlük bebeğim var 6 kilo tam. Doktor zayıf mama ver dedi. 2 ay 29 günlük iken 2795 idi. Doktor zayıf mamaya başla dedi. Bence kilosu iyi sizin bebekler ne durumda??
Gunesimmmm DilaMila biz 3ay 17 günlük 7700 kiloyuz bence fazlayız sizin normal olduğunuzu düşünüyorum 😊
fatima DilaMila şu an 6 kiloysa az değil bence, bizde 30 kasım doğumumuz, 3. ayındaki kontrolünde 7.250 biraz fazla boyu var göstermiyor 😊 sadece anne sütü alıyorsa bırakn alsın takviye yapmayın zayıf diye.. ki zayıf değil bebeğiniz.
Nrnbirol DilaMila maşallah kilosu iyi doğmuş . Bizde 3.5 doğduk şimdi 3.5 aylık 7 kilo . Sanırım ben olsam bende mama takviyesi yapardım
DamlaGoktug Benim kızımda 2950 46 cm doğdu 30 kasımda 3 aylıkken 6 kilo 57 cm di hemşire gayet iyi dedi🤔
Ebrcrkc Benim kızım da 3 ay 23 günlük 3 ay kontrolünde 5600kg 62 cmdi.doktor minyon olacak herhalde sınırda almış dedi.idrar tahlili normal cikti.bi daha ki ayda bakalim az almış olursa mama olabilir dedi.emiyor bebeğim sutumde var ama her emmesinde kaka yapıyor acaba ondan mı almiyo diyorum 😗evdeki tartı ile ölçülüyorum şimdi 6 kg falan oldu sanırım
AyseAlya DilaMila 3 ay 11gunluk kızım geçen hafta tamamen çıplak tartti doktorumuz 5250 çıktı . Mama yiyiyoruz sadece doktorumuz devam bu şekilde kilosu gayet iyi dedi
DFM AyseAlya cuma günü tartıldı oğlum 5700 çıktı ve dr 6 kg olması gerekirdi haftaya yine görücem dedi.