Deryotti Dyguak benimde bebişim 4 ay 25 günlük gündüz uykuları yarım saat 45 dk ya indi,ağlayarak uyanıyor birde uyumaya hiç niyeti tok sürekli meme istiyor:( bir an önce bitsin bu ataklar yoksa biz geçircez atak🤦♀️
yavruhamsi Dyguak geçiyor canım uyku vakti ama uyumak istemiyor direniyor vs korktum öyle kalıcak diye ama bitti atağınız kaldığımız gibi devam ediyoruz eskiye döndük şükür :) 4. ay atağı hediye olarak dönme hareketini verdi bize bakalım sizde hangi eylem olucak 😋
yavruhamsi Ballokumu günü gününü tutmuyor bence ya ama eskisi gibi de değildi uykusu olunca uykuya direnmiyordu atak zamanı gelince tanıyamadım bebişimi birde hep mutsuzdu kucakta bile ağlıyordu hemde ne ağlama şükür bittiler zordu ama sonucu güzel oldu artık dönüyor :)