Dyguak bizde bugün girdik 4.aya ama dediğiniz gibi yarım saat gündüz uyuyor.Veya uyuyor ağlayarak bağırarak uyanıyor gibi oluyor gidip bakıyorum geri uyumuş oluyor ve bağırmaları başladı artık 4.ay atakları böyle birşey mi acaba ? 🙄Daha ne ataklar atlatacağız bakalım 🤔