Si_se_ta_be benim oğlum 13 yaşında hala yemiyor 😂 sabah kahvaltıda Nutella ve yumurta, öğlen hiçbir şey yemez, akşamları pilav,makarna,mercimek çorbası ve tavuk sadece bunları yer… neler denedim neler…Açlıktan ‘karnım ağrıyor’ diye ağlar ama yine de yemezdi.Sünnet olunca yer dediler yemedi.Ergenliğe girince yer dediler hala çok az yiyor 🤷🏼♀️ yemeyince yemiyor ama büyüyor bir şekilde 😅 öyle hasta olan bi çocuk da değil maşallah.Israr etme,ne kadar isterse yesin.Öyle böyle büyüyorlar işte ne yapalım 🤷🏼♀️ Belki bi sıkıntısı vardır (diş çıkarma gibi) zamanla geçer belki,biraz bekle derim ben…