Si_se_ta_be Zaman zaman oluyor bizde de ama surekli degil. 22 aylik kizim. 2 gundur sadece kahvalti yapiyordu, ogle ve aksm yemeklerine dokunmadi bile hic. Bu kadar yemedigi olmamisti daha once. Cok gerildim, uzuldum ve o da fark etti haliyle. Ama bizim tv veya telefona bakarak yeme gibi bir aliskanlik da olmadigindan, yemedi mi yemiyor. Zorla yedirmek diye bir sey zaten benim acimdan sozkonusu degil ama denesem de basaramam, agzini acamam, acsam da geri cikarir zaten. Ben de teslim oldum, yemeden yatti 2 gece. Bu aksam hem kendi yemegini hem de babasinin tabagindaki yemekten yedi, ustune ekmek yedi, ustune yarim portakal yedi. Sizin cocugunuzda genel bir yeme sorunu mu var bilemiyorum am abenim kizim zorlarsam, gerilirsem olse de yemez. Akisina birakinca duzeliyor kendisi. Dedigim gibi bizim durumda zorla yedirme gibi bir seyin imkani olmadigindan, yemeyince once geriliyorum, sinirleniyorum falan. O zaman daha beter oluyor. Ne zaman ben rahatlayip, onu da rahat birakiyorum, iste o zaman duzeliyor.