NazliBltHy normal de zararlı diyolar ben bu yuzden vermemiştim n3 biberon nede emzik ama sonra o kadar pişman oldum ki sonradan verdim bebegim kabul etmedi suanki aklim olsa doğar doğmaz emzigi veririm cok cektim cnku bebegimi surekli emzirdim durus bozukluğundan omurilik eğriliği oluşmuş fizik tedavi aldim beter oldum yani bazen kendi rahatligimizi da düşünmeliyiz biz Iyi hissetmeyince bebeğimiz e ne kadar iyi bakabilecez