NazliBltHy bana erken verme dediler ama ben emzik verdim canım çünkü sürekli emmek istiyordu ilk başta tukurdu falan ama alıştı 10 günlük bile değildi vermeye başladığımda tek bi dezavantajı oldu emme refleksi çok güzeldi ağzını kocaman açar memeyi doğru kavrardi ama emzik aldıktan sonra onu unuttu emzik direk uç olarak aldığı için kolayına geldi alıştı hemen o yüzden. Memeyi vermeden önce ağzını çok açması için ugrastim biraz ama büyüdükçe emzikle memeyi ayirtediyor zaten düzeliyor