hulyadurmus sadece maddi değil, çocuk psikolojisi açısından da zor bir süreç. Annem de babam da çalışırdı, 2 yaşımda kreşe vermişler, tabi o zaman sürekli o aparatı kullanıyormuşum ve çocuklar dalga geçmişler eve gidince takmıycam bana güldüler diye ağlamışım. Annem de kreş müdürüyle konuşmuş, o da sınıf öğretmenimize anlatmış, o gün oyun oynatmış öğretmen bize, herkesin bacağına kartondan benim aparata benzer birşeyler bağlamış, yine kartondan silah şekilleri yapmış ve kovboyculuk oynuyoruz herkes Feyza gibi yürüsün demiş o günden sonra kimse dalga geçmemiş tabi oyun haline gelince çocuklar da sevmişler 😂 ama hala o aleti hatırlayınca tüylerim bi diken diken olur sevmezdim hiç hala da sevmiyorum 🤷