hulyadurmus valla doktorlar önermiyorlar, parmak ucuna ve içe basmayı tetiklediği için. Ama kullanan anneler de var baya da çoğunluk hem de. Sizin tercihinize kalmış bir şey yani ama ben yaşamış biri olarak kullandırmadım kızıma. Doktor demese de kullandırmazdım, çünkü ayakkabıcıda istediği ayakkabıyı alamamak ve alıcam diye ağlayamamak nedir iyi biliyorum. Özel olarak ortopedik ayakkabı yaptırılırdı bana, mutlaka siyah ve hep tek kalıp oldu ayakkabılarım. Ve düşünün 90lardan bahsediyorum, kiraların 30-40 TL olduğu zamanlarda, 60 tl verirdik o ayakkabılara baya yüksekti o zaman için 60 tl 🙄