Fundakara ahhh hemde nasıl zor tek oğlum varken hemen işlerimi hallederdim bi uykusunda diğ3r uykusunda onla beraber bende uyurdum ne güzel oluyordu ama şimdi oğlum öğle uykusuna yatmıyo yatsada kardeşi ile aynı saate denk gelmiyo gece boyu küçük hanım yarım saatte bir toplam da 80 milyon kere kalkıyor 2den 4e kadar oğlum çığlık kıyamet koparıyor 3 yaş semdromu dıyorum artık huni nerde bla bla bla dıye gezecegım yakında 🥴🥱