Fad kızım tadını beğenmedi tadi kötü ama doktorumuz vanilya şurubuyla birlikte ver dedi bide beb3gim hic biberon kullanmadi emzirme kullanmadi biberon tutmuyor bende sabahlari tahıllı mama veriyorum içine 2 ölçek katıp veriyorum bide pekmez koyup ceviz rendeliyorum o şekilde yani yoksa kesinlikle içmez