3,5 aylık süt alerjisi olan bebeğime mama veriyorum i. Fakat en iyi ve gaz sorununu en aza hangisi indiriyor tam bilemedim. Aptamil geceleri gaz sıkıntısı yapıyor ve bebeğim kusuyor. Bebelacta gaz sorunu olmadı fakat şekerli bir mama. Farklı bir mama kullanmış ve memnun kalmış anneler neler kullandınız :) bir de çıkarılan raporla her mama markasını alabiliyor muyuz