Bebisannesi burcakdogatoprak telefonla yediriyorum zorla telefon olmazssa yemiyor ona dalıp gidiyor ağzına öyle veriyorum bu seferde gözleri bozulacak diye korkuyorum zaten konusma da gerileme var bisey demiyor anlıyor ama konuşmuyor
Zerr Bebisannesi Telefonla yedirmeyin noolur. İleride önünü alamayacaksınız, tv izlesin bari ama lütfen yiyecek diye telefon vermeyin ben verdim çoook pişmanım 4 yaşında :(
ilaysmom Bebisannesi 9 aylıkken tam oturamaması geç biraz canım sağ sol el kordinasyonu nasıl sol ve sağ bacak
Bebisannesi Şimdi gayet iyi dikiliyor sürünüyor oturuyor el kordinasyonuda iyi zayıf ondan geç ilerledi sanirim
Purely Esmer1 valla benim ucu tıkanmıyor hepsini blend ediyorum çünkü yani ceviz mesela tuz gibi oluyor. Sütü de bir su bardağından biraz daha az koyuyorum benim oğlum 200 cc içiyor genelde içine koyduğum muz ceviz cici bebe ile yine 200 e gelmiş oluyor
Yorgunanne07 Bebisannesi benim kızımda öyleydi neler yedirmeye çalışdım kendim ettim kendim buldum zorlaya zorlaya tiksindirdim 6 yasinda 15 kilo yaşıtlarından zayıf ve kısa halada öyle gidio bağrış cagris yoğurt çorbası sadece 1 saat.arkasinda koşuyorum yedirebilmek için inşallah sen başarırsın yaşıtlarını yakalar
Bebisannesi Yorgunanne07 tek çocuk mu belki üstüne düştüğümüz için böyle yapıyorlar kendi halinde bıraksak yemiyorlarki
Yorgunanne07 Bebisannesi kardeşi doğunca ıyce huysuz oldu zarar vermedi kardeşine ama ama çok eziyet etti hala da kıskanır babası işden gelir once küçük koşar sarılır nie bana once sarilmadin der ben ipek saçlım derim küçüğe nie once bana demedin der halbuki ona daha çok ilgi gosderioruz yemeyen cocuk yemiyor napsan nafile kuzum
Toprak2509 Bebisannesi bu çocuk aç kitabı var cnm onu al tarifler var belki sever. Bende ek gıdaya başlıycm almayı düşünüyorum. Bnmkide aynı anne karnı gelişme geriliği vardı 37 hafta doğdu doğru düzgün yemez. İnş yakalarız
Ayseee27 Purely ne zaman başladınz buna? Yani sütlü tarife.. ben muhallebi gibi yedirmeye çalışıyorm akşamları az yer üstüne mama da içiyor hala fazla kilo almıyor
Purely Ayseee27 canım biz 10 aylık olunca sütü sulandirip kullanmaya başladık mesela önce 25 cc süt 75 cc su sonra 50 50 gibi yaşi dolunca tamamen süt verdim benim sütum devam sütlerinden ama direk inek sütü vermedim daha. Doktoruna bir sor istersen kaç aylık bebeğin
Ayseee27 Purely biz daha raporlu mama kullanıyoruz infatrini.. bu mamaya koyulur mu acaba süte başlayamam daha :( merak ettim
Purely Ayseee27 valla canım onu doktoruna sor o zaman. Ama normalde ben ek gıda döneminde yulaf muz da veriyordum ilk zamanlar onuda severek yiyordu. Senin bebiş kaç aylık
Ayseee27 Purely ilk aylarda benimkide yiyordu 5 aylıkken başladım 7. Aydan sonra hep ni kaç kaşık:( 10.5 aylık şuan diş gelecek iştahsız dedik ama bayadr böyle 8, ayda tahlilde temizdi. 3600 doğdu 7800 kiloda çok minyon
Purely Ayseee27 canım dişleri yapıyor olabilir cidden bizim dış çıkmadan 1 ay önce iştahsızlık başlıyor öyle devam ediyor dış ne zaman büyüyor öyle geçiyor
Reyhandefne Bebisannesi ınek sütüyle cıcıbe karıstırıp verebılırsın aksam uyumadan önce bıberon ıcıyorsa o da kılo yapar kızım oyle toparlandı.