Bebisannesi doktor normal dediyse kendini hırpalama kendi kendini dert sahibi yaparsın. Her çocuk şişman olacak diye bir kural mı var arkadaşım? Ben lohusa depresyonunu atlatamadım bir sürü derdim çıktı ortaya yüzde egzama burun içi yaraları her gün bunalımda uyanma ölme isteği vs. Bence doktor normal diyorsa kendini üzme. Sen üzülsen de üzülmesen de sonuç değişmeyecek. Sadece elinden geleni yap olmuyorsa da olacak diye kendini inandırıp motive et, sen iyi değilsen yavrun da iyi o la maz