Kuzeyemre 2 gün önce bende dişçiye gittim.dişin iltihap yapmış çekilecek dedi ama ilk önce iltihabın geçmesi lazımmış.Augmentin verdi özellikle doktora ve eczacıya sordum emziriyorum problem olur mu die yok sorun olmaz dediler.kullanıyorum bende 2 gündür.