Kuzeyemre Kızlar dişimi kanal tedavisi yaptırdım ama ağrım geçmedi bir haftadır. Bugün gittim iltihap kapmış olabilir diyip antibiyotik verdi sorun olmaz dedi.Emzirirken kullanan var mı içim rahat etmedi de😕
Miomio Kuzeyemre benimde dişim dünden beri fena agrıyor yüzüm uyuştu adeta . Doktor bugün antibiyotik verdi içtim daha geçen bir agrı yok.Şuan bile mahvoluyorum agrıdan 😞agrı kesicide işe yaramıyor .Bende emziriyorum bebeğim 4 ay 17 günlük
Lilav21 Kuzeyemre gebeyken kullandım 3 ay idare etti beni çürümüştü dişim kızım 2 aylıkken kullanıp çektirdim iltihaplı diye ağrı bi süre sonra başlıyor çürük ise
Miomio Kuzeyemre çürük değil dolgu vardı 1 yıldır ne olduysa iki gündür mahvediyor beni ve şuan bu saatte agrıdan yatırmıyor beni. Sabah olsun hemen dişçiye gidicem inşallah
BirVeraAnnesi35 Kuzeyemre emzirmeyide geçtim ben hamileyken bile çok kullanmak zorunda kaldım🤦🏼♀️Dr dediyse güvenin bişey olmaz allahın izniyle
Kuzeyemre BirVeraAnnesi35 hamileyken çok ağrım olmuştu korkumdan kullanmadım o yüzden ilerlemiş haklısınız teşekkür ederim 🙏🏻
karabocuk Kuzeyemre mastit oldugumda mecburen kullanmıstım. doktora sizde içmem uygun mu dediğimde su an bebeğin hasta olsa ona bu düzeyde bir antibiyotik verilir merak etme demişti