Miine Deletedmom44 birden kesme kuzum alıştıra alıştıra daha iyi olur travma olmasın Allah korusun, genelde doktorlar 1 yaşından sonra gece beslenmesi kesilmesi daha uygun buluyorlar, gelişmeleri ve neler yaptığını bekliyorum söyle mutlaka kuzm😍😍
Deletedmom44 Miine canım benimki gece çok sık uyanıyor emmek için hiç uyuyamıyorum kilosuda iyi şükür persentilde üstte kesebilirsin dedi bende kesiyim diyorm ama bakalım nasıl başarıcam😀
DilekElaaa 16 aylıkken kestim ben bebeğimi sütten. Artık son zamanlarda gerçekten ızdıraba dönüşmüştü. Göğüs ucum çatlamış ve çok acı veriyordu. Bir kere de kestim. Yara olmuş göğsüm çok acıyor diye anlattım ona. Artık büyüyüp abla olduğunu her yemekten yiyebileceğini söyledim. Yine sımsıkı sarılıp uyuruz dedim. Anladı beni yavrucağım. Boynuma sokulup sokulup uyudu. 1-2 gece mızmızlandı yanıma aldım. Pışpışladım. Atlattık bu süreci de çok şükür selametle. Darısı da sütten kesmek isteyen annelere
DilekElaaa İçiniz acımıyor değil, zor bir süreç hakikaten. Psikolojik olarak kötü etkileniyorsunuz ama yapacak bir şey yok. Her şey gibi bu da geçiyor, unutuluyor